poniedziałek, 19 września 2011

Na tropie... czyli jak nas szukają.

Słowa i sformułowania, które pomagają naszym czytelnikom i przypadkowym osobom odnaleźć właściwą drogę do Sundown Syndrome.


  1. która oranżada jest najlepsza - nie jestem wielkim fanem tego trunku, ale moi znajomi zgodnie potwierdzają, że jednak ta otwocka
  2. recenzja gra o juliana - to brzmi jak nowy odcinek Mody na Biznes; kim jest Julian? Może to polski Brad Pitt? Jednak nie...
  3. Francesco Catala-Roca - tak, to ten facet od fotografii kojarzonych z powieścią Zafona
  4. pijackie erotyczne party - co do zaproszeń na kolejną edycję tej imprezy - wszystkie informacje znajdziecie tu i tu. :0
  5. czym charakteryzują się perskie koty? - słuchają mocnej, rockowej muzyki i uciekają przed psami
  6. czy meduzy gryzą? - kolega Nataniel widział jedną w Bałtyku i prawdopodobnie to on zna odpowiedź na to pytanie.
  7. w objęciach Morfeusza kołysana jest dusza - czuję się senny...
  8. bogowie bez twarzy po japońsku - Japończycy wierzą w istoty, które nie mają twarzy i nie są miłe.
  9. dżihad czy krucjata - kulturowo bliżej mi do opcji numer 2, ale jeszcze się zastanawiam... 
  10. chore zęby zdjęcia - moje do najpiękniejszych nie należą, lecz nie wrzucałem do sieci ich zdjęć jako potwierdzenia i przestraszenia sporej grupy ludzi.
  11. pasztetowy gryzoń - nowo odkryty gatunek, lubiący przebywać na terenie sklepów monopolowych, najczęściej widywany w weekendy; wpisany do polskiej Czerwonej Księgi Gatunków Zagrożonych; zwalczany z powodu swoich upodobań (sex, alkohol i kanapka z pasztetem).
  12. abrakadabra kody czemu odzucz oświaczyny - czy ja coś przegapiłem?
  13. cemetery of frozen ships tabulatura - zawsze możemy to zagrać po swojemu, co nie?
  14. pokemony - póki co, one są potężniejsze od nas...
  15. sandałn - my też nie lubimy się uczyć.
  16. koreański film o kobiecie z alzheimerem - zaraz, jaki to był film? Koreański czy chiński? Przypomnij mi, bo nie pamiętam.
  17. Iwan z oczu julii - ta Julia to chyba czarne oczy miała...
  18. urodziny - obchodziliśmy, całkiem niedawno, pierwsze i czekamy na kolejne.
  19. da bu di da - zbliża się kolejne wesele.
  20. góra kretówka - polecam, wspaniałe widoki!
Post oparty na faktach. Nie było naszej manipulacji. 
Pozdrawiamy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz